2010. szeptember 1., szerda

Darika

Haliho!

nem vagyok nagy blogger, foleg, mert jobban szeretek mindent szoban megoldani (latod, mar az ekezeteket sem irom le, mert lusti vagyok) - de most azert irok par sort (Maci Adi csak miattad!).

Kezdenem egy letolassal, hogy Adikam, igazan itt lehetnel, mert a szakkorben orvoshiany van, nekem kene egy... talaltak nalam valami bakteriumot, es nem orvosrol orvosra jarok, h megtalaljak?!? uh amikor jossz, reszletes elemzest fogok kerni minden leletem alapjan (ezzel ellenorizve, vajh adott e neked vmi plusszt a spanyol orvosi oktatasi rendszer ;)))

Sajnos en minden szakkor múvmentről lemaradtam, mert mindig akkor van, amikor nekem nem jó, de jelentem, végre elment az utolsó orosz tegnap - youth hostelem egy időre bezár! :) igaz nálam nincsenek átalakítási munkálatok (amik pedig kellenének, és volt is róla szó, h mindenki segít, de elmaradt), és most amúgyis ránkszakadt a tél! :( igen, sirunk sokat, hideg van, didergunk, lassan teli kabatban jarunk!

Melomat egyre jobban utalom, mert debilekkel vagyok osszezarva, de remenykedem, hogy javul a munkaero piac, es elkezdek vmi jobb utan nezni, de egyelore izgalmasabb projektben vagyok, azaz JOGSIt fogok csinalni, es! Lilivel egyutt! na az milyen :) eme projekt ebben a honapban fog indulni, aztan hogy mikorra fejezodik be, azt csak az I-ten tudja, meg talan az elhalalozott emberek szama alapjan kiszamolhato. (remenyeim szerint 3-4 hónap alatt sikerül, max fél év - pár rutin es forgalom bukta után)

Imivel szép az élet, paramparam, paramparam. El is megyunk nyaralni he, Bleyer familyvel egyutt Horvatorszagba - ahol remeljuk az idojaras jobb lesz, mint itten jelenleg. Max nem napozunk, meg nem furdunk, csak ... ezt ratok bizom :)

En majd ha lecseng a sok eskuvo, meg hetvegi utazos program, akkor szeretnek egy hasonlo jelenseget, mint amilyet Lili szervezett (nem Ceklart, ahhoz en nem ertek, hanem vmi zabalos estet) - talan idozithetem erkezesetekre is (csak akkor Marcello kimarad belole, peccchhhh - vagyis boxoljatok le.

Mara ennyi, este szakkor tali, melynek helyszine es idopontja egyelore titkositott, most eljenek az unokaoccsok.

csokjaim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése